Sporthírek
Beszámoló a jubileumi sportnapról
Írta: Szabó Katalin FSK elnök
AddThis Social Bookmark Button

A nemrégiben átalakult, 7 szakosztályra bővült Fertőszéplaki Sportkör 2011.szeptember 17-én megrendezte az első és egyben a megalakulás 20. évfordulójára is emlékező jubileumi Fertőszéplaki Sportnapot. A sportnap programját úgy állítottuk össze, hogy minden szakosztály megmutathassa magát, és közben a falu lakosságának is legyen lehetősége a mozgásra, sportolásra. A sportnapot hagyományteremtő céllal rendeztük meg, tervezzük, hogy eztán minden évben megszervezzük.

Kerekezés fürdőzéssel és gulyáslevessel
AddThis Social Bookmark Button

A hétvégén teljesítettük az idei évre tervezett leghosszabb túránkat és elkerekeztünk Nickre. Az időjárás egész nap tökéletes volt. A legmerészebb útra 9 órakor indult a társaság, amely 21 fővel büszkélkedhetett. Röpke 3 óra tekerés után el is értünk a duzzasztógáthoz és miközben mi kerekeztünk, addig ifj. Fejes Miklós és Jakab Szabolcs közösen készítette nekünk katlanban a gulyáslevest. Érkezésünk után még nem volt teljesen készen az étel ezért páran úgy gondolták, hogy addig megmártóznak a kiváló hőmérsékletű Rábában. Az ebédet nagy és jókedvű beszélgetések követtek, három órás sziesztázás után elindultunk hazafelé.
A túrát teljesítőknek gratulálok, a gulyásleves pedig nagyon finom lett! Köszönjük!
További képek ide kattintva tekinthetők meg.

Kerékpártúra borkóstolóval
AddThis Social Bookmark Button

Szombaton újfent összegyűltünk egy jó kis sportolásra. Ez volt az első alkalom, amikor menet közben kellett megváltoztatnunk a célállomást. Az eredeti terv Podersdorf am See városa volt, de sajnos az időjárás közbeszólt. Induláskor nagyon jónak nevezhető időjárási körülmények voltak, de ahogy átléptük a pomogyi határt elkezdett élénkülni a szél. Mire Illmitzbe értünk a szél elérte a 70 - 80 km/órás erősséget, ezért a csapat úgy döntött, hogy nem folytatjuk utunkat, hanem visszafordulunk. Mielőtt ezt megtettük volna volt szerencsénk bepillantás nyerni egy illmitzi panzióba és annak borospincéjébe (Első Csabáné Ildi közreműködésével). Megkóstolhattuk a helyben készült Chardonnay-t, Zöld Veltelinit és Merlot-ot! A fiatalabbakkal szőlőlével tudtak koccintani. Köszönjük szépen!
További fotók:

Tornagyőzelem kapott gól nélkül
Írta: Doszpod Zsolt
AddThis Social Bookmark Button

2011. július 23.-án női labdarúgó csapatunk Répcelakon járt az Amazonok Napja sportrendezvényen.
A tornán 4 női labdarúgó csapat vett részt: Répcelak, Alsóújlak, Rábapatona, Fertőszéplak.
Első meccsünket Répcelak csapatával vívtuk melynek végeredménye Répcelak-Fertőszéplak  0-3 lett. Következő mérkőzésünk Fertőszéplak - Alsóújlak  2-0, A záró meccset Rábapatonával vívtuk, melynek végeredménye: Rábapatona-Fertőszéplak: 0-1  A harmadik, egyben utolsó meccs után joggal lehettek boldogok lányaink, mert a mutatott játék és küzdeni tudás, megérdemelt tornagyőzelmet ért! Külön öröm, hogy a tornán csapatunk KAPOTT GÓL NÉLKÜL diadalmaskodott!

Beszámoló az Fertőszéplaki Sportkör június 29-i közgyűléséről
Írta: Szabó Katalin FSK elnök
AddThis Social Bookmark Button

A Fertőszéplaki Sportkör 2011. június 29-én tartotta közgyűlését. A közgyűlés egyhangúlag elfogadta a módosított alapszabályt, majd megválasztotta a Számvizsgáló Bizottság tagjait. A Számvizsgáló Bizottság elnöke Szalai Mihály, tagjai Hanzséros József és Doszpod Zsolt.

Bővebben...

OTP-Bank Kupát nyertek női labdarúgóink!
Írta: Doszpod Zsolt edző
AddThis Social Bookmark Button

2011. június 25.-én a Fertőszéplak SK Női Labdarúgó Csapata Celldömölkön vendégszerepelt a VIII. Vulkán Futball Fesztiválon. A tét az OTP-BANK KUPA volt! A rendezvényen 10 női labdarúgócsapat vett részt. A résztvevők két 5-ös csoportban kezdték meg a küzdelmeket. Csapatunk a UFC Celldömölk, Vép, Szombathely, Nyirád, csapataival került szembe a csoportban. Első meccsünket a Nyirád csapatával játszottuk melynek végeredménye 1-1 lett.

Bővebben...

Kerékpártúra a Zsolnay kerámiával burkolt balfi kúthoz
AddThis Social Bookmark Button

Jó hangulatban lezajlott a szombati kerékpártúra! Balfra vezető utunkat nagyon erős széllökések kísérték, viszont amíg itthon esett az eső, addig minket szerencsére elkerült.

Kerékpártúra hajózással összekötve
AddThis Social Bookmark Button

Lezajlott a hajózással egybekötött Fertő - kiskör nevű kerékpártúránk!A nagyjából 65 kilométeresre sikeredett távot tizenegyen teljesítették. Az időjárásnak ezúttal hálával tartozunk, mert bár a túra során voltak kisebb széllökések, de hazaérezésünkkel a zivatar megvárt bennünket!
Szerencsére a technikai problémák, defektek is elkerültek így csak a kerekezésre kellett koncentrálni. Háromnegyed 12-kor értünk a Mörbisch-i kikötőbe, ahol mindössze negyed óra várakozás után útnak indultunk Illmitzbe hajóval. A túra ezen részét mindenki különösen élvezte.

Újabb győzelem női labdarúgásban
Írta: Doszpod Zsolt
AddThis Social Bookmark Button

2011. május 7.-én, szombaton női labdarúgó csapatunk edző mérkőzést játszott a Dunakiliti csapatával Fertőszéplakon.
Csapatunk : BOGNÁR LILLA, SÖVEGJÁRTÓ BARBARA, BÁN ENIKŐ, BÁLIS GABRIELLA, BOGNÁR ZSANETT, ENDREI DIÁNA, HÁMOR MARTINA, MOSONYI NIKOLETTA, BELLA ZSUZSANNA, ENDREI RAMÓNA összeállításban játszott. A mérkőzés 3x30 perces lebonyolításban zajlott, aminek a végeredménye:  FERTŐSZÉPLAK--DUNAKILITI   4-2.  Csapatunk góljait : ENDREI RAMÓNA (3) és BÁLIS GABRIELLA szerezték!