Beszámoló a tómalmi kerékpártúráról
Írta: Fekete Imre szakosztályvezető
AddThis Social Bookmark Button

Március utolsó napjára tervezett tómalmi túra volt a soron következő. Rossz előrejelzést olvashattunk a héten a szombati időjárásról, és már csütörtökön és pénteken is nagyon kellemetlen szeles idő volt. Ennek ellenére szombat reggel nagyon barátságos idő és kiváló hőmérséklet fogadott minket a 9 órai rajtnál. Mire Balfra értünk a széllökések megélénkültek és kezdték megnehezíteni a dolgunkat, de kitartóan folytattuk utunkat.

Már csak azért is, mert a héten e-mailban értesítettem a Bringázz Sopron mozgalom vezetőit, hogy Tómalomra tartunk, és szívesen találkoznánk velük a helyszínen. Ők örömmel fogadták kérésünket. A két kerékpáros egyesület barátságot kötött a tópartján! A Soproniak meginvitáltak minket az április 21.-én tartandó „Critical Mass” nevű rendezvényre. Ez egy egész napos rendezvénysorozatot tartalmaz Sopronban, mely egy kerékpáros felvonulással zárul a belvárosban.

Hazafelé megálltunk Balfon, a Medvehagyma – Fesztiválon. Megkóstoltunk pár medvehagymából készült finomságot, aztán hátszélben hazatekertünk. Mindenki nevében kijelenthetem, hogy nagyon elfáradt a csapat, a szembeszél rengeteg energiát felemésztett, éppen ezért mindenkinek gratulálok a teljesítményéhez!

Következő túra: Április 28. Rábaköz

A túrán készült képek ide kattintva megtekinthetőek: